torsdag 15 december 2011

Rör

Fick en beställning på ett fint rör som det skulle vara en whiskyflaska i. Denna beställning är till underbara Mormor som jag vet tycker mycket om grönt. Röret spramålades i matt vit färg. Sedan tog jag ett 30x30 papper som jag rev isär och ett annat som passade med det andra pappret och också rev isär och fäste på de andra.

Hjärtat är utstansat i tjockare kartong och som jag färgat in med silver-stämpelfärg och sedan haft krackeleringslack på. Vid sidan av hjärtat och många centimeter ned finns rosor i vitt och aprikos. Fäste pärlswirls för det dekorera vidare (jag älskar dessa).

Då pappret inte räckte till runt om hamrade jag fast öljetter och knöt organzaband som en skosnörning. Lätt, men mycket dekorativt.

F


Ha det gott!

Popcorn

1 kommentar:

  1. Läckert!
    Ett avtryck från mig med en önskan om ett Gott Nytt År till dig!
    Mvh
    Anna

    SvaraRadera