måndag 14 november 2011

Julhus med kola i :)


Hej!!!
Nu var det länge sedan :)

Jag har gjort ett julhus, som var jättelätt och kul att göra.
Jag skriver inga mått då det går att variera som man själv vill. Om man tittar på översta bilden borde den ge en klarhet hur jag gått tillväga. Annars frågar ni bara :)


Tänk vad fint att göra 24st hus till en kalenderby!
Det skulle vara något ;)
Men i år kommer min tid inte att räka till - så jag får spara den idén.


Huset är helt ok utan stämplar så om man inte är en stämpelmänniska så
kan man dekorera med färdiga bilder, tex jultomtar från primas julserie eller fraån reprints nya serie.


Jag har böjt takplattorna lite uppåt för att ge taket lite mer liv.
Jag har också Crackle Accent på dem för att ge lite mer stadga.


Man öppnar taket när man blir godis sugen...
Kanske ingen idé att stänga taket alls vissa dagar ...

Ha det så jätte gott och vi syns i morgon igen:)

Kramar
Tjocka Tanten


1 kommentar:

  1. Häftigt, måste hem och testa...har själv gjort små presenthus och har lite idéer om de, men detta var ju så sött!!

    Kram Kajsa

    SvaraRadera