fredag 18 november 2011

Liten julbox med glögg i ;)


Hej igen : )

Nu har jag "boxat igen" , fniss. Det är så kul!


Denna gången blev det en liten box för julglögg.


Jag har använt mig av primas julpapper - älskar dom!


Guldiga, sockriga bär är fint nu till jul.

Jag har valt att inte glittra på blommorna eftersom pappren
och banden jag valt ger en liten gammaldags känsla, men vet vet...
Innan jul kommer på riktigt kanske det har blivit lite glitter på ändå....


Alla delar är chalkade, rivna och sydda.


Jag har låtit blommorna slingra runt hörnen.


Tomten får sticka ovanför en bit vilket också ger lite mer liv, tycker jag.

Hoppas att ni blivit box - inspirerade!!!

Kramar
Tjocka Tanten

1 kommentar:

  1. Superfin! Ännu finare på riktigt:-)
    Fast det är Pion papper du använt;-)
    Kram

    SvaraRadera