tisdag 30 augusti 2011

Egentillverkad verktygsväska


Hej igen ;)
Här har jag använt en "Corona öl-box" som stomme. Denna har jag sedan klätt och "pimpat" lite. Jag började med att måla allt vitt.


När jag klärin saker gör jag det ofta i lösa bitar.
  

Jag ritade av sidorna på vit cardstock som jag sedan jobbade vidare på.
  

Jag tar sida för sida och gör allt färdigt på bordet INNAN jag sätter fast det hela stycket på rätt ställe. Detta gör att allt blir lättare att hatera och jag minskar risken att fläcka ner när jag chalkar etc. Dessutom tycker jag mycket om att sy och då måste det vara platt ;)


Det var så kul att göra denna och riktigt få frossa i bling och rosa. Jag är ju annars mest grön. Lite grönt finns det nog på allt jag gör, fniss.


 Du kan klä in en box och sätta tillbaka ölflaskorna och ge bort i "grill-present" eller fylla boxen med pennor, blommor etc.


Hoppas att ni blir sugna ;)


Kram Tjocka tanten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar