torsdag 13 oktober 2011

Gå-bort present!

I går kväll var vi bjudna till vänner och jag tog då med mig den lilla "lådan" vi fick på träffen Svensk Scrapbooking hade i början av oktober. En av utmaningarna på denna träff var att altra en låda. Jag valde att färga in min i brun färg och sedan måla krackeleringsfärg i en annan brun nyans. Sedan valde jag ett rosa prickigt papper i beige nyans som jag "skroffsade" och chalkade i brunt! Sedan rev jag ett annat papper från samma Tim Holtz-serie; ett papper med noter på. Nyckeln är från Once Upon a Time och den har jag lackat i ett rosa 3D-lack. Pärlswirlen är mycket användbar och dekorativ, så den använder jag ofta och gärna. Har dekorerat med en rosa sådan på alla sidor.

Avslutade med att knyta rosa och bruna organzaband och en liten metallblomma i handtaget.

Jag fyllde med godis med papper på...

Önskar er en trevlig dag!

Popcorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar