lördag 22 oktober 2011

Gubbsjuk LO???


Hej!

Nu är jag tillbaka i en vecka - kul!
Glöm inte att kika in på Tjocka tantens sida lite då och då
för där lägger jag upp nyheter när jag inte har huvudansvaret för start sidan ;)

Ja, vad ska jag säga... Snygga är de i varje fall :) Männen alltså !

Jag tyckte att det skulle vara roligt att göra en LO som säger lite om mig
utan att det är en bild på mig och en massa text. Det blev så här.
Jag älskar film och bio.
Dessutom tycks det som om jag har en dragning till äldre män
- vissa skulle säga gubbar, fniss...


Här kan man se lager på lager som jag tycker om. För mig är det detaljerna som gör det
eller raka motsatsen - enkelheten...


Som jag sagt tidigare - Distress Stain kan jag inte leva utan ;)

Hoppas ni fått lite idéer om hur ni skulle kunna beskriva något om er själva.

Kramar
Tjocka Tanten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar