måndag 3 oktober 2011

Underbar helg med mässa och träff!!!

Helgen har varit underbar med massor av scrapp på längden och tvären.
Kommer tyvärr inte åt några foton pga.fel i kameran men kommer med många nya inlägg under veckan ;)

Vill passa på att TACKA alla underbara människor som röstat på mina bidrag under helgen och gjort att jag fått ny energi, Tack. Jag vill också tacka alla trevliga människor som vi
- jag och popcorn samt vår goda vän Sofia -
träffat under helgen.

Sist men inte minst - GRATTIS till Sofia som är vår nya inspiration i
SvenskScrappbooking teamet!!!

Vi ses under veckan!

PS/ Hoppas att få tala om en liten hemlis under veckan....

Kramar
Tjocka Tanten

1 kommentar:

  1. Hej på dig:)

    STORT TACK för besöket hos mig och dina mycket trevliga rader som du lämnat kvar så snällt av dig:)Det uppskattas mycket:)

    Det fanns mycket ögongodis här med så lägger genast till dig till min blogg lista:)

    Å jag hoppas att du hälsar på hos mig igen:)

    Ha en underbar dag och kramar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera