tisdag 11 oktober 2011

Magneter

Mycket har hänt sedan förra inlägget jag gjorde; jag har bland annat fått ett kontor! Då fann jag en till anledning att skapa; det är ju kul att fixa lite för att kunna jobba i en bra miljö. Jag har än så länge bara hunnit "pimpat" lite magneter att ha på min anslagstavla. Den ena magneten har jag limmat lite blå tyll på, som jag band pärlfloss på, färgade dessa med stämpeldyna i silver. Sedan strödde jag silverembossingpulver på och värmde. Sedan blingade jag med några blå pärlor. Så här blev den:
Gjorde en till med ett fanérhjärta som jag gjorde på samma sätt som fjärilen. Under hjärtat finns en blomma, 3 nålar med pärlor på och "pärlspröt". På hjärtat satte jag också blå pärlor. Denna magnet blev så här:


Ooops! Upp- & ner, någon datamänniska är jag inte och kan inte korrigera...sorry...!

Ha en bra dag!

Popcorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar