söndag 23 oktober 2011

Höst mys - Lo


Hej ;)

Nu är det min bloggvecka igen och jag har massor som jag vill dela med mig av!

Nu är det höst på riktigt och mörkret faller tidigt, vilket för mig betyder mer tid för att pyssla...
Jag ville göra en LO på mina fina pumpor och få frossa i lite bling...
Det blev en riktig Tjocka Tanten LO ;)


Det är härligt att blanda "hej villt" och upptäcka nytt på LO:n när man tittar på den.


Här har jag till och med stämlat lite spöken - det är inte vanligt att jag stämplar men jag tycker att det är fint och kul. Jag är nog bara lite lat ;)


Jag vill åter igen ge tips om att titta efter saker på diverse olika affärer, som ni kan använda i ert skapande. "Spretet" är från en blomaffär och är hårt/gräsaktigt men jättekul att distressa och dra i sönder som detalj på LO eller Kort.


Älskar att använda Crackle Accent på detaljer.

Ha en mysig höstdag ;) Vi syns i morgon!

Kramar
Tjocka Tanten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar