fredag 9 september 2011

Bröllopstid

Kort till bröllop

Vi åker tåg till Sthlm i helgen, och sen vidare till Täby där vi ska på bröllop. Såklart har jag gjort ett kort till de lyckliga tu…! Det kommer bli en fin vigsel och en kul fest!

Kortet är ett stafflikort, och jag hoppas det är uppskattat av bröllopsparet.




LO:s med bröllop

Då jag tillverkade kortet till dem som ska gifta sig på lördag kom jag att tänka på andra LO:s jag gjort när vi varit på bröllop. Jag har även fått foton då mormor & morfar gifte sig, samt från farmors & farfars stora dag. Gjorde LO:s av dessa och vill gärna visa hur det blev.



Trevlig helg!

Popcorn

1 kommentar:

  1. Urläckra kort!!!

    Och va kul att få göra layouter med riktigt gamla bilder på! Då passar ju vintage perfekt! KUL! Borde jag också testa!

    Kram
    Wanel

    wanels.blogspot.com

    SvaraRadera