fredag 23 september 2011

Ett litet höst kort


Hej!
Jag brukar inte göra så mycket kort men här kommer ett ; )


Pappren som jag använt är "Maja Design" och jag tror att serien heter Skogspromenad. Jag har sytt i kanterna med olika färger på tråden. Chalkat alla kanter med Versa Color "171 Pinecone", skrapat på det understa lagret. Använt grovt mullberry papper och naturligtvis lite infärgad gasbinda! Stämpeln är embossad och motivet har jag målat lite med Distress Stain och guldmist.
Blomman och bladen har fått en tutch av Glimmer Glaze.

Nu är det inte långt kvar till mässan!!!

Kramar
Tjocka Tanten

2 kommentarer:

  1. Hjälp va mycket fint det finns här!!
    satt och kollade runt lite och kom in på denna blogg!
    Blev följare för att inte missa något!
    ha en skön helg!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. Hej ;)
    Vad roligt att du tycker om det du ser, tack så mycket! Hoppas att du finner inspiration.
    Kram
    Tjocka Tanten och Co

    SvaraRadera