söndag 25 september 2011

Tidsoptimist = skisstävling!

Ok, trodde ju att jag skulle göra kort till tävlingen Svensk Scrapbooking har med att göra småkort. Tiden räckte liksom inte till. Tidsoptimist, javisst - men jag har stenkoll på allt om man jämför med många av mina vänner...inga namn nämnda!

Jag prenumererar på ett scrapkit som kommer en gång i månaden från amerikanska Scrapbook Nook; ofta väldigt bra och kul saker man får. Extra kul när inte "alla andra" har lika saker. De har ganska nyss lagt ut en ny skiss jag vill att ni tolkar denna LO-skiss och mailar till mig. En ganska kort tävling dock; den varar bara fram till sista september (fredag)! Ett litet fint paket kan utlovas...! Här är den fina skissen:

Förhoppningen var att jag själv skulle göra en LO efter denna skiss, men jag har ju inte hunnit; var tar tiden vägen?

Allt för mig denna gång!

Må gott!

Popcorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar