onsdag 21 september 2011

En LO med lite "häng"...


Hej på Dig!

Här kommer en liten LO i typisk "Tjocka Tanten stil".
Jag älskar dörren på kortet, färgen, det slitna etc Dessutom Älskar jag W som sitter och hänger på trappan ;)


Att blanda olika blommor från olika märken är kul. Den stora blomman i mitten har jag gjort själv. Jag tycker också om att "gömma" lite att titta på. Man ska kunna titta på LO flera gånger och se nytt.


Här är en närbild på mer "blandning". Sametsband, olika grova spetsar.


Jag har åter igen använt gasbinda som infärgats med distresser. Det gulliga hjärtat är inhandlat hos Eva på "Ljuva Änglar" i Karlstad. Till dig Eva, jag hade fel ;) Jag hade inte tagit gasbinda runt hjärtat men det skulle varit snyggt tror jag. Texten är piffad me Crackle accents och chalks.


Här har jag använt Distress Stain "Antique linen" och "Vintage photo"och färgat in kanterna. Om du tar DS ovanpå vanlig chalk gjort av tex. Versa Color så blir intrycket betydligt mjukare då produkterna blandas - får återkomma till detta...

I morgon kommer lite Halloweén kul ;) Ha en skön pysselkväll!

OBS/ Glöm inte att delta i OktoberUtmaningen - än finns det tid!/

Kramar
Tjocka Tanten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar