onsdag 7 september 2011

Tack!



Till Eva!

Pysseltrions bloggskapare heter Eva Agnes. Vi är så nöjda med vår blogg som fått utseendet vi ville ha. En riktig pärla som haft en ängels tålamod med våra ändringar och utformande!

Efter mycket mailande fram och tillbaka skrev hon att en snygg blogg också måste ha ett innehåll. Ja, det är ju sant…! När hon skapade vår sida undrade hon vad en LO var för något…! Jag lovade att hon skulle få en LO om hon fixade flera sidor till vår blogg. Det gjorde hon och jag har nu gjort en till henne.


Som jag ju skrev igår har vi ju fått hjälp med utseendet till pysseltrions blogg. När underbara Eva gjorde sidorna undrade hon vad LO:s var. Jag lovade henne då en LO och denna har jag nu gjort till henne. Men jag har inte skickat iväg den ännu...! Jag lovade henne även ett alter, detta har jag lagt in igår...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar