fredag 23 september 2011

Inbjudningskort!

Klockan blev mycket igår; vid 2 på natten - så jag hoppade att ta foton. Men nu är jag som sagt färdig och jag har fotat. Snart ska de levereras och jag hoppas de blir nöjda! De kommer hem från Kroatien efter en mysig semestervecka där hem till sina kort som nog når mottagare på måndag!

Jag drog ut 40 stora spellbinders på cardstock och satte något mindre utstansade spellbinders på mönsterpapper. Samma bruna cardstock stansade jag ut samma spellbinders men den minsta och sedan stansade jag ut "60" i brun cardstock också. Dessa siffror ritade jag lite med vit penna på, och därefter lackade jag med 3D-lack. Det har jag även gjort på fjärilen jag stansat ut. Under fjärilen är det olika färger på ett slags band jag älskar att använda! På Panduro köpte jag peel-off märken med "inbjudan" och satte på.

Baksidan med info. om var festen är och allt är också utstansat med en spellbinder i något mindre storlek än mönsterpappret på framsidan. De är utstansade i ett guldigt metallic-papper och infon är printad i ett fint typsnitt.




Det var allt för mig denna gång, men återkommer nog i helgen med bidrag till tävlingen Svensk Scrapbooking har med småkort som tema. Jag vill nog gärna göra ett bidrag!

Ha det gott!

Popcorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar