tisdag 20 september 2011

Inspirerad av Victoria Grundtman, Karlstad


Hej!

Jag blev så sugen att göra något tokigt som inte var "Tjocka Tanten" och när Victoria visade upp sin fina bild som hon gjort för några veckor sedan blev jag inspirerad.


Denna stil heter något speciellt men jag kan inte komma på vad - tala gärna om det ;) Nu vågade jag inte ta ut kanterna så väldigt mycket men för mig var det stort ;) Jag målade friskt och stämplade med bubbelplast. Klippte i bilder och kort och skrev mitt för stunden "favo citat". Visst är det sant?

Det är långt ifrån det "bästa" jag gjort men så KUL. Jag UTMANAR Popcorn och Suss att inom två veckor komma med något tokigt/färgglatt! Hänger du på ? Skriv då en kommentar och om du har en blogg eller liknande så ska jag gå in och kika!

Kramar
 Tjocka Tanten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar