lördag 17 september 2011

LO med drömmar ;)


Hej igen.
Nu har vi en rolig vecka framför oss. Jag ska försöka att variera mig och mina inlägg så att du blir sugen på att kika in varje dag, fniss... Lämna gärna kommentarer så att jag/vi kan bli bättre ;)

Här har jag gått lös på ALLT! Chalk, distresser, bubbelplast, blommor, metall, pärlor, bling, gnuggisar etc
Så kul det är ;)


Jag började med att skära ut en cirkel och färga in pappret ( ridderholmdesign.dk " Turquoise Hill´s") så att det blev som jag ville ha det. Jag chalkade med Versa Color "171 Pinecone" och också med Distress Stain "Antique linen".

Efter detta fäste jag spets på baksidan av cirkeln med hjälp av dubbelhäftande tejp. Älskar tejp!

Jag använde Spellbinders "Labels Eight" och tog ut ur en bit papper med mycket liten text. Denna bit färgade jag också in med chalk och distress. Efter detta fäste jag ihop grunden. Sydde på cirkeln och började att "blinga".


Här har jag stämplat med "bubbelplast" och du ser de olika fläckarna som gjorts med distressen. Här ser man också "spänningen" mellan olika material så som spets, grovt hampa band och tunna, skira band.

Hoppas att Du får ideér;)

Kramar Tjocka Tanten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar